петак, 8. мај 2020.

МИ ИДЕМО ПРЕКО ПОЉА, народна песма

На РТС 3 каналу реализован је час: "Ми идемо преко поља", народна песма


Први корак:
Прочитајте причу о Мици кравици на страни 51. у убенику.

Други корак:
Ко су додоле?
Додоле су младе девојке или девојчице, које су се окупљале у време суше и својом песмом и игром призивале кишу. Овај обичај био је део сремске традиције, али развојем и модернизацијом друштва обред призивања кише бива напуштен, а додолске ритуале, певање додолских песама уз ритуални плес, данас негују културно уметничка друштава као део фолклорне традиције.

Погледајте како  у народном фолкору изгледају 
БОГИЊЕ КИШЕ - ДОДОЛЕ:


Трећи корак:
Препиши у свску  и илуструј песму  Ми идемо преко поља, страна 51.

Четврти корак:
Ми идемо преко поља; Народна песма



 Пети корак:
ДОМАЋИ ЗАДАТАК
Научите песму Ми идемо преко поља, ЦД1, нумера 31/32.




Нема коментара:

Постави коментар