четвртак, 28. мај 2020.

Избор песама Драгомира Ђорђевића (2. део)


На каналу РТС 2 реализован је час: Избор песама,  Драгомир Ђорђевић (2. део)


Први корак:

Читамо и анализирамо песме Драгомира Ђорђевића.

О писцу:





Драгомир Ђорђевић је савремени  дечји песник. Рођен је 11. марта 1953. године у Земуну. Објавио је збирке песама за децу: Сад ћу вам рећи, Стално тече Мисисипи, Спортски живот, Заљубљени брод, Шта нос тражи код мог прста, Тече река из далека, Поруке из прве руке, Нешто се догађа, Признај да се волимо, Нема ништа од колача, Ја такође, Мезимче живота, Мала школа љубави и Ми имамо машту.
  


Други корак:
Прелистајте занимљив приказ песама Драгомира Ђорђевића.

Клик на линк:


Трећи корак:
Прочитајте песме које сте већ  анализирали на часу РТС-а, Читанка, страна 135,  136 и 137.

Четврти корак
Запишите у свеске писаним словима латинице:

,,Песме

Драгомир Ђорђевић

Познате дечје песме о деци и одрастању:

Ми имамо машту”,
Ја сам био срећно дете”,
Једном давно ко зна када

Особине деце из песама: радознала, маштовита, жељна игре, дружељубива, оптерећена обавезама, искрена.



Пети корак:
ДОМАЋИ ЗАДАТАК
  • Вежбати течно и изражајно читање песама Драгомира Ђорђевића
  • Препишите песму или део песме (по вашем слободном избору),  Драгомира Ђорђевића писаним словима латинице. (Ако преписујете део песме, најмање две строфе преписати).


Нема коментара:

Постави коментар